Sarı yasemin

 

IMG_1783IMG_2622

Biz yaseminler dört kız kardeşiz bu bahçede: sarı,(çiçekleri, kokuları, yaprakları farklı olan) üç tane de beyaz. Ben yeni yılda çiçeklenmeye başlıyor ve bu dönemi erken bahara da taşıyorum. Diğer kız kardeşlerimi zamanı gelince Bahçıvan hanım size tanıtır. Bir de mavi yasemin var ki onun bizim ailemizle ilgisi yok.

IMG_1790IMG_2315

Bendeniz sarı yasemin, gördüğünüz yeşil kostümümü yaz kış üzerimden çıkartmıyorum. Bahçıvan hanım bahçenin koşullarını düşünerek beni küçük bir ağaca yönlendirdi.IMG_2600IMG_2607IMG_2316

Tutunmak için geliştirdiğim bir organım yok; sizin yönlendirmenize göre çardakları kaplayabilir, sütunlara sarılabilir, destek almışsam dallarımı aşağıya sarkıtabilirim. Bol güneş ve orta karar su dışında isteğim yoktur. Bahçıvan hanım biz yasemin kız kardeşleri ayrı ayrı sever. Bende, limon sarısı çiçeklerimin yapraklarımın yeşilliyle oluşturduğu uyumu beğenir. Kokum yok; ne yapalım hepsi bir arada olmuyor.

2 thoughts on “Sarı yasemin

  1. Sarı yasemin çok tatlıdillisin ne güzel tanıttın kendini , ben senin beyaz renkli kardeşinin kokusunu çok severim , bahçıvan hanıma teşekkür ederim sizleri bize tanıttığı için.

    Beğen

Yorumlar kapatıldı.