Sarmaşık gülleri

Pembe gül: IMG_3828IMG_3865IMG_3760

“Bir metreden biraz fazla bir mesafede dikilmiş benden çoğaltma yavrumla birbirimize sarılmak için ilkel bir tak oluşturuyoruz. Takımızın altından kimler, neler geçmez ki: Karadeniz’den esen kuzey rüzgarı, sabah güneşinin ışıkları, yerdeki kırıntıları yemeye gelen kumrular, kediler, kuşlar, kirpiler, bahçe sakinleri… zaman.IMG_4260

Kokum bahçeyi, balkonu doldurup sokağa taşar. Çiçeğimin rengi ve kokusuna doyamayan Bahçıvan hanım beni sofralara reçel ve şerbet yaparak taşır. Cömertçe güzelliğimi sunup, karşılığını sevgi olarak alırım; almasını bilirim. Kaçın kurasıyım ben! İnanmıyor musunuz? Şiir seçkilerine üşenmeyip bir bakın!”IMG_4246IMG_5413

Beyaz gül: (rose iceberg)

“Karıştırdınız mı? Kaç sayfa sonra adımıza rastladınız? Biz gülleri edebiyat dünyasından çıkarın, bıraktığımız boşluğu ölçün. Ne kaldı geriye?IMG_5221

Ben, uzun boyumu sergilemek için balkon sütununa sardırılan, “beyaz ev, beyaz gül” kombinasyonunun elemanıyım. Kokum yok; ama ne gam,  yakın mesafedeki pembe kuzenimin kokusu bu eksiğimi tamamlıyor.  Gül yanaklarımızı birbirine dayayarak bol bol özçekim yaptık ilkyaz boyunca.”IMG_5227IMG_4834IMG_5894

Dantel gül:

“Kızlar, sizlerden alınmış ilhamla salonun ortasında ben de dantel bir tak oluşturuyorum. Salonun iki penceresinden bahçeyi kısmen de olsa görebiliyorum.IMG_6638 IMG_6620

Kokum da dikenim de yok, fakat sizler kadar sevildiğimi bilmelisiniz. Neyim mi var?:  Kendi tenim olmayan bir beyazlıkla birlikte zarafet, zarafet, zarafet.(Kime çekmişsem.)”

 

 

 

2 thoughts on “Sarmaşık gülleri

  1. Sevgili , samimi ,neşeli sarmaşıkcığım , senin şerbetini içtim bahçıvan hanımın elinden inan hala tadı damağımda çok güzeldi.

    Beğen

Yorumlar kapatıldı.